Han är för söt :)

Så var denna fredag slut för min del och det är dags att krypa ner under täcket.
En sprallig liten bebis härjar runt i magen, en mysig känsla fast det gör ont ibland.

I morgonbitti är det tid för jobb för min del så jag hoppas att jag inte känner mig sämre då!

Får se hur många gånger jag blir väckt i natt av en liten som vill upp i sängen, han är för söt :) vår säng är rätt hög så på något sätt har han fått för sig att han inte kan hoppa upp så han ställer sig på kanten o krafsar me tassarna så får man lyfta upp honom :) i morse vid fem kom han upp och kela med mig sen ser jag att han tar ett jätte hopp rakt på Andre, tror han blev lite rädd där haha :) myspys vove :)

Nä godnatt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0