Inte lätt att bli tjockis i vinter tider ;)

Sista dagen på helgen börjar gå mot sitt slut i morgon är det jobb som gäller igen iallafall i några få timmar.
Har fått gjort en hel del idag trotts att vi kom upp sent i morse, lite julklappar är in handlade men några återstår och den svåraste är ju till andre som precis som jag inte vet vad han önskar sig, det är inte så lätt det där för ofta när man vill ha något så köper man ju det då.

Måste ha tag i en ny vinter jacka som täcker magen då mina är för små, inte lätt att bli tjockis i vinter tider ;)
Och med det sagt så måste jag berätta om en upplevelse nu i kväll, satt på säng kanten och fick massage och ställde mig upp, precis vid naveln så putade ut någonting och jag blev så paff att jag blev rädd, en märklig men underbar känsla när man ser sin bebbe puta ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0