Julfest

Julfesten med jobb igår var riktigt trevligt trotts att det blev en tidig kväll men det gjorde inget eftersom jag skulle jobba idag.
Var på gamla kassan i Landskrona, Joakim som bodde där är även känd från antikrundan, har dock ingen aning om vem han är ändå haha men han bodde där med tio rum som var inredda efter olika stilar, kinesiskt, porträtt rum, sov och klädkammare och en massa annat det mysigare rummet var helt klart tält rummet där han hade hängt upp en massa tyg i hela taket och längst med väggarna skit häftigt att se faktiskt :) nere i källaren där var vi och åt julmat, kanske inte den godaste men det gick ner iaf och kvällen var trevlig :)

Jobbade som sagt i förmiddags och efter det kom jag hem och sov en timme, åkte sen ut till Bjuv för att se sara och rickards hus, så fint så :) blev en tripp till center syd men får nog bli väla i veckan så jag kan köpa klart julklapparna, julafton om en vecka herregud jag hinner fan inte med nu!

Tråkigt skit väder, plus grader och snön smälter alltså blött över allt inte alls kul :/
Blir lite middag och en lugn kväll för i morgon är det jobb igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0