Mera järn

Ingen diabetes och alltså slipper jag den där drinken fler gånger wihoo :) känns super bra, dock var mitt järn värde inte alls det bästa även om jag tar en tablett varje kväll nu ville hon jag skulle ta en tablett även på morgonen men eftersom man inte ska äta direkt efter så kan det bli lite svårt dock var det bara någon gång i veckan jag skulle göra så, så kanske kan få ner en iallafall bara hoppas att magen min tåler det också annars får jag testa blutsaft istället.

Blev en runda till maxi och handla hem en massa frukt och grönt, järn i det också så får göra mitt bästa. Inte konstigt jag är så satans trött nu igen och jag hade ju en liten aning om detta även innan de tog ett hb, känns som man känner sin kropp ganska så bra :)

Ikväll ska vi roa oss med tvätt men det går snabbt förhoppningsvis bara hoppas på att föregående lämnar nyckeln i tid så vi kommer in.
Annars händer det inte mkt alls idag och det är så skönt :)

Längtar till fredag också då Lill plutten kommer och hälsar på :) hoppas att dagarna går snabbt, fast det brukar de göra iof :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0