Saknar det !

Jag måste säga att när man sitter på Facebook och tittar på vad folk gjorde igår, att de flesta var ute på stan gör faktiskt att jag saknar det, hade varit super kul att få gå ut och festa en dag men det brukar väl vara som så att man saknar alltid det man inte kan.
Även om jag kan sakna det sådana dagar som just juldagen så tycker jag att detta som ska komma är så mycket bättre :) ett helt nytt liv kommer börja och det kommer bli helt underbart :)

Andre är iväg och fixar sin bil och jag ska göra mig klar och åka dit tänkte jag om jag hinner innan han är klar vill säga. Hade en tanke på väla idag får se om vi orkar det, lär va ap mycket folk som alltid när det är rea och alla ska slösa pengarna de fick i julklapp och även jag haha :)

Får väl se vad denna dagen slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0