Sämre än sämst

Mår sämre än sämst, jag hatar att vara förkyld!
Ska iallafall få på mig lite ordentliga kläder och göra mig färdig och sen köra och lämna Rocky och sen vidare till svärföräldrarna för att fira lite jul, önskar jag hade mått bättre men får helt enkelt va där så länge jag orkar :) det värsta är nog att jag ska upp och jobba i morgon, fyfan :( får tänka på pengarna och kanske kanske jag mår bättre!
Varför ska man alltid bli sjuk när det minst passar ?! Dock hellre nu än när det närmar sig förlossningen fyför att ligga där och få ut en unge samtidigt som man hostar och ska snyta sig stup i kvarten blörk !

Ha en fin lillejul så ska jag mysa med den lilla vovven lite extra mkt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0