Se lyckan hos andra

Ligger nerbäddad under filten framför tvn och känner mig mer och mer krasslig, jag vill verkligen inte bli sjuk :( men så många andra är det så kanske inte så konstigt att man blivit smittat.

Vissa människor kan visst inte alls se lyckan hos andra människor det måste ju vara för att man har någonting som just denna människa inte har och även om personen nekar till det så tror jag innerligt att människan egentligen hade velat vara på exakt samma plats i livet som någon annan är.
Att man inte kan glädjas för någon annans skull det fattar jag inte riktigt, att man istället får ur sig saker som inte låter speciellt bra i andras öron verkar visst va väldigt enkelt , vad hände med att behandla andra som man själv vill bli behandlad?!

Nog om det, den lilla lurviga kommer redan idag wihoo :):) så blir myspys för hela slanten med honom ikväll.
Svärföräldrarna ska även komma förbi en runda :)

I morgon packar jag in mig i bilen med Rocky och åker ut till mamma, spenderar dagen där ute så får han även springa av sig en massa :) håller tummarna för att jag inte är mer sjuk i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0