Stor eller liten?!

Slut som artist!
Jobbade till klockan två idag och ja det är lite kämpigt nu, förändras rätt snabbt tycker jag men har nyår också sen får vi se hur det blir.

Var ute hos föräldrarna en sväng innan och mamma fota magen, bild får ni se här nere:)
Vet inte om jag är stor eller liten, jag själv tycker inte att jag är mega stor iallafall inte som vissa tycket, dom tror ju både att där är två och att den lär komma tidigare än mars men samtidigt man är ju inte liten i vecka 31 direkt.

Har fixat och donat här hemma även idag, kökslampan är uppe och vi försökte ändra om i sovrummet men blev inget bra, jäkla jobb haha..

Blir lite köttbulle mackor, en dusch sen ska jag allt krypa ner och sova ska bli underbart. Ni andra får à en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0