Svårt med kläder

Det blev en givande tripp på väla ikväll, började med att äta middag på grekiska kolgrillen super gott och där efter började vi vår runda i jakt på julklappar och jag är som gott som klar bara Andre kvar nu, det svåraste.

Var även runt och skulle prova ett stödbälte men där fanns inga någonstans så blir nog att jag chansar och beställer ett på nätet istället, ingen utav er som har några tips på om man ska ha ett smalt eller brett ??

Skulle även hitta mig en jacka för inte så mkt pengar, lättare sagt än gjort och även där lär jag beställa en över nätet ifall jag hittar någon, tröjor skulle jag även behöva fler av men svårt det också, som sagt har ni några tips så bara kom med dem :)

Bebis fick sig också lite kläder idag och det är hur lätt som helst att handla och super kul :)

Nu blir det en dusch och sen säger vi godnatt !


Kommentarer
Postat av: Saraah

Va fin du är :)

2012-12-04 @ 21:20:35
URL: http://saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sarah

Min fina, du är finast i världen! Sötmage! <3

2012-12-05 @ 10:37:27
URL: http://sarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0