Vecka 29 :)

Ännu en dag som varit fruktansvärt kall men dagen har flutit på ändå.
I morgon är jag ledig och då blir det lite julklapps shopping me mormor en snabb sväng för sen ska jag hem och vila lite, dusch och göra ve mig för att sen befinna mig på jobb klockan fyra, julfest med jobb i Landskrona :) ska bli himla skoj att få träffa alla utanför jobb också så det ser jag fram emot dock blir det en tidig kväll då jag ska upp och jobba på lördag.

Är slut i hela kroppen idag så lär krypa ner under täcket tidigt idag med och i natt ska jag försöka vara snäll mot Andre och inte sno hans täcke så han får frysa haha :)

Idag går vi även in i vecka 29 och jag längtar till mars samtidigt som jag tycker det kan sakta ner lite för jag hinner knappt med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0