Vi styrde bilen mot Ullared

I morse ringde klockan som sagt vid sju och det var bara upp och hoppa och sen styrde vi bilen mott Ullared, minusgraderna blev bara fler ju längre vi kom och Gud vad det sved om kinderna när vi var på väg in.
Efter att ha trängts och haft oss så kom vi ut med precis det vi skulle, riktigt bra att man inte slängde ner mer än det vi skulle ha annars är det lätt hänt och även om det är billigt så springer det ändå snabbt iväg i pengar .

Träffade även på dansk där i röran, av alla ställen så möts man där liksom vad är oddsen?

Har haft en trevlig dag men Gud så trött jag är i mina ben och fötter, ska slänga mig i ett varmt bad och sen blir det bara mys framför "släkten är värst".

En sak är jag rätt bestämd över och det är att det blir inte Ullared igen på ett väldigt bra tag. Blir så trött på det där stället samtidigt som jag tycker det är super kul eller inte trött på stället utan folket som stannar mitt i vägen, kör rakt ut med sina vagnar och de som inte verkar se att man står där precis framför dem, det är detta som gör att det får dröja ett tag till nästa gång.

Vi slapp iallafall snön tills vi kom över Hallands åsen då jäklar vräkte det ner och nu när jag är hemma i värmen så kan den gärna få komma hit också men då ska det va rejält så det håller i sig lite men vem vet det kanske den gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0