Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag idag, en dag då man ska visa sin kärlek lite extra mycket och köpa en massa dyra blommor, choklad, nallar och helst ska man väl gå på bio ikväll eller äta någonting extra gott.
Jag kan tycka att man kan visa sin kärlek alla andra dagar på året lika mycket som man gör idag och att få blommor är nästan lite extra kul när man inte vet att man ska få det, tycker jag.
Över allt ser man att det är alla hjärtans dag, går ju inte att missa direkt men jag tänker inte sitta här och vara bitter över denna dagen, för även om jag tycker som jag gör så är det ändå en mysig dag och något litet extra ska vi nog ta och fixa till :)
Baka står på mitt schema idag och jag borde börja på det snart vilket jag även ska men första ska jag lyfta på rumpan ur denna goa soffan och köra iväg och fixa lite saker :)
Så ser min dag ut änn så länge iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0