Är det någon som vet vad det kan vara för fel???

Skippa middagen i detta huset idag, jag palla verkligen inte laga mat och ingen av oss var speciellt hungriga kanske kan bero på att vi käka när vi var iväg innan eftersom vi var skit hungriga då men det blir ju lite fel när det sen blir kväll men strunt samma, smörgåstårta får följa med mig till jobbet i morgon istället :)
Mannen kom med förslag att vi skulle åka till mcdonalds för att handla något att äta iallafall och så blev det min beställning fick bli: en hamburgare som jag inte ens åt upp, pommes, jordgubbs milkshake, en hallon/vanilj paj och en chokladmuffins, blev ju mätt hur fort som helst och nu sitter jag här återigen med magknip, börjar fundera på om det är något jag är allergisk mot eftersom jag har fått sån här magknip nu rätt ofta, är där någon som har haft samma och då varit allergisk mot något??
Sjukt jobbigt är det, kör runt i hela magen samtidigt som det gör piss ont, ska faktiskt bädda ner mig i sängen och kolla tv där istället :)
I morgon gäller det usch börjar bli lite nervös och tänk då hur det kommer va i morgonbitti =/ hörs i morgon kära vänner !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0