Bättre än vad jag tyckte :)

Den här lördagen blev bättre än vad jag trodde den skulle bli !

Började med att fixa lite små ärenden och sen skulle vi hälsa på hemma hos Andres mormor och morfar men där va ingen hemma så det får vi ta i morgon istället, åkte vidare hem till hans föräldrar istället och satt och snacka ett tag och sen blev det att vi följde med hans bror hem, har hjälpt han att städa lite haha snäll man är :p varför är det roligare att städa hos någon annan, har jag alltid tyckt av någon konstig anledning ;)

Är kvar här fortfarande och ska väl snart köra hem och fixa lite mat och sådär sen får vi allt se vad vi hittar på :)

Och just nu längtar jag till onsdag hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0