Blev inte som jag hade tänkt mig!

Den här morgonen blev inte alls som jag hade tänkt mig men det är sånt som händer ibland!
Har en massa samtal jag ska ta itu med efter klockan ett då förhoppningsvis folk är tillbaka från sin lunch så då hoppas jag på bra resultat.
Ska även plocka fram dammsugaren och dra över golven, ska hitta lite kakor som jag kan baka till på lördag då det är dags för kalas och skulle jag inte hitta något finns ju alltid Godbiten :) haha ja vi får väl se hur det blir!
På något vänster så känns det som att jag har rätt mycket att stå i denna veckan fast jag egentligen inte har det men känslan är väl så bara för att det är en massa som ska fixas inför helgen.
ska ta och sätta fart här så jag hinner med dammsugningen innan det är dags att springa ner i tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0