Blir aldrig som man tänkt sig!

Hola macarona :)
Blev inte alls en massa motion som jag hade hoppats på idag, hamnade hemma hos föräldrarna och fastnade där till klockan var 5 och då var det bara rakt hem och laga middag så får nog ta den där motionen i morgon istället:)
När jag väl är ute och går så försöker jag verkligen att peppa mig själv att jag ska göra det även när jag inte har mini men det är så jäkla tråkigt att vara ute och gå helt själv samtidigt som det ändå är riktigt skönt, men dessa veckor jag har sagt att jag ska ut och promenera så har det inte blivit av just av den anledningen att det inte är kul själv men nu ska jag verkligen försöka ge järnet och traska iväg även när mini inte är här.
Vi får väl se hur det går med den saken, har ju inget bättre för mig ändå & ofra en timme för att må bra skadar ju inte direkt så därför ska denna helgen spenderas väldigt mycket utomhus även hur kallt det än är för kläder har jag & dem kan jag ta på mig (hade varit illa annars :p) så nu jäklar ska jag hålla fast i min motivation haha ;)
yeeeehhh har väl inte mycket mer att skriva om direkt så får fundera ut något bra till i morgon istället!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0