Cupcakes

Då fick jag bakat idag ändå, gött! Blev cupcakes idag som jag försökte mig på för första gången , såg inte ut som på bilden när jag var klar men helt klart godkänt.

Tycker man om socker så är denna perfekt jag själv tyckte det blev alldeles för sött men muffinsen var skit god så kanske ska baka om dem men skippa frostingen :p

Rocky kom hit vid ett tiden och jag va över lycklig som alltid när jag får träffa han :) bilen har fått rastas, inte kört sen i fredags så måste ju ta en tur med den så saker och ting fungerar!

Nu ska jag snart klä på mig och ta en promenad hem till svärföräldrarna och hälsa på dit även andre ska för att fixa sin bil igen och jag får motion och frisk luft :):)

Vi hörs kanske sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0