Det blev inte mycket utav det!

Ja den där middagen blev det inte mycket utav, smakade helt okej men det var inget som lockade över huvudtaget så fick ner någon bit sen gav vi båda upp :p
Körde till Willys och stor handla en massa baksaker så nu ska här bakas för fuylla muggar så jag hoppas att det blir bättre än vad middagen blir haha :p
Dock kom jag på att jag skulle behöva en sprits, var köper man en sådan tro eller så kanske man ska lyfta luren till min kära mormor som har allt så man kan låna den av henne istället :p vi får väl se helt enkelt :)
Alltså blir det upp tidigt i morgon och sätta igång och baka :) Är ju även alla hjärtans dag så man får väl göra det lite mysigare här hemma till kvällen men annars blir det väl som vanligt, förstår inte varför man måste göra en jätte stor sak av den där dagen egentligen men som sakt lite mysigt får vi ju allt ha det :)
Strax börjar sofias änglar och det är vad jag ska roa mig med ikväll samt att jag ska synda lite och öppna mina pringles chips som står i skafferiet :)
Snart en dag närmre Onsdag, ja jäklar vad det ska mysas, pussas, kramas och lekas då :) wiho :)
Ha en fin kväll !
En liten go tjockis som står och drar i min strumpa, tror till och med det var första besöket hemma hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0