Det första jag gör

Har precis kommit hem från mormor där vi fick såå god mat, smörgåstårtorna var skit goda och mycket beröm fick jag allt för min dekoration, kul :) tårtan till efterätten var ännu godare och jag är så mätt så det känns som jag skulle spricka, en mycket bra kväll alltså :)

Det bästa med att komma hem är när man kan slänga av sig jeansen och på med mjukiskläderna, det är nog det första jag gör så fort jag kommer innanför dörren och det är lika underbart varje gång :)
Nu ska vi bara hålla kväll här hemma och även Big Brother ska vi ju såklart se, ska bli kul och se vad den där Hanna gör för korkat denna gång haha ;) kanske skulle skaffa sig 24/7 ändå fast då hade jag inte fått mer gjort än suttit framför BB hela tiden så det håller vi nog på lite till ;)

I morgon klockan 10 ska jag skriva anställningspapper osv ska bli riktigt skoj faktiskt, wiho :)

duschen nu så man är redo sen hej hopp !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0