Efter en super god middag!

Äntligen hemma från en tur till Ikea och lite käk på Ättekulla pizzeria, blev en super god kebab tallrik men sjukt mycket mat får man där och jag är verkligen propp mätt så det var riktigt härligt att få komma hem och slänga sig på soffan!

Blir lite tv tittande och sådär bara, alltså en lugn kväll vilket är super skönt då jag är as trött men samtidigt så är jag rastlös, som vanligt haha men får väl ta tag i det i morgon då jag faktiskt hade tänkt jag skulle ut och röra på mig lite grann, får ju passa på när det är helg och man har sällskap mitt på dagen så nu hoppas jag bara på sol också :)

Have a nice kväll allihopa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0