Electa spa :)

Det var ett par behövliga och underbart sköna 50 minuter jag varit med om på väldigt länge, detta behövde min kropp!
En helkroppsmassage var det inbokat fast jag valde att fokusera mer på ryggen än resterande av kroppen då det är där jag har som ondast och så blev det också och även lite på benen & skalpen & när det väl var klart så kände jag mig helt yrvaken, lyckades verkligen slappna av till tusen, härligt!
Alla dem gångerna jag varit på Electa för massage så har det varit olika varje gång vilket är bra eftersom det blir lättare att trivas med många olika om den man hade från början inte har tid just den dagen du kommer dit.
Tjejen jag hade idag var kanon bra men jag måste nog säga att hon som jag och andré hade när vi var där nere var nog den bästa av dem alla :) synd jag inte minns hennes namn bara !
Nästa gång jag ska ner där ska jag nog allt ta en ansiktsbehandling också för det är så otroligt skönt och uppfriskande och man känner verkligen sig som en ny människa när man är klar.
För några år sedan hade dem ansiktsbehandling på Catflash nere i stan, fick det i födelsedags present av sarah och hennes föredetta, det lär jag minnas länge för det var verkligen en underbart bra present och faktiskt inte så himla dyrt där nere helle, synd bara att tjejen fick barn och sluta :(
Någonting annat jag även är sugen på att testa är det är med varma stenar som man då använder sig av när man masserar, ser riktigt häftigt ut & hade varit kul att testa på någonting nytt :)
En spa weekend hade inte varit fel heller haha, perfekt att önska sig nu när man snart fyller år :) haha
Lite lyx i vardagen bör man unna sig någon gång :)

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Vara med i min tävling där du kan vinna kärleksspelet "52 romantiska veckor"?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-52-romantiska-veckor.html#comment

2012-02-09 @ 17:41:51
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0