En mycket bra helg

Helgen är snart över och jag tycker den har gått sjukt snabbt men har varit en riktigt bra helg iaf :)

Igår kväll gick vi hem till sara och Rickard och spela lite kort och snacka en massa och grabbarna drack lite, var en riktigt mysig kväll :)

Idag vaknar man av strålande sol och vindstilla så härligt så vi gjorde oss klara och körde iväg och skulle titta på ny tv och vi har nog varit i alla elektronikbutiker där finns men kom hem med ingenting tänkte att vi får fundera lite och hålla oss ett tag till är ju ingen panik direkt.
Måste säga att det är inte lätt det där med att hitta rätt och vi vill ha stort men. Tror inte det blir över 50" iallafall för det blir bara jobbigt eftersom man ändå sitter rätt nära, en funderare så får det komma lite senare tror jag :)

Håller på med middag nu och efter det ska vi ner och sola tror jag brukar bli så seg efter maten så orkar ju knappt göra något så därför får vi väl se hur det blir med det dära :p

Fick även med mig lite saker hem från sara igår som jag allt ska testa mig på haha :p ska bli roligt det här :) vill inte sägs mer än så då jag inte har koll på vem som läser hör inne !!

Ska återgå till spisen nu och i morgon är det jobb igen jippie ska bli skoj faktiskt :):) puss på er alla där ute och hoppas ni haft en bra helg :)

Föresten har ni testat appen " draw something"? Fick tipset av Sarah faktiskt och det var riktigt kul fast man ritAr som en kråka ibland haha :p vill ni hitta mig så heter jag heeleena där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0