En rolig syn!

Gav upp mitt letande och köpte ny karamell färg så bara för det lär jag säkert hitta den andra eller så är det bara som så att jag glömt den på bandet i affären, strunt samma.
En sprits har jag även fixat, snälla svärmor som låna ut till mig så i morgon ska det minsann bakas igen :)
duktiga jag haha :p
Får nog allt ta och bjuda Sarisen på lite fika på torsdag tror jag, bra med lite omdömme från andra människor än André och mig själv ;)
Tog en promenad hem till svärföräldrarna vilket var riktigt skönt, dock började det snöa när vi skulle gå hem så det var inte jätte kul att gå hem då man går och kniper igen ögonen för att slippa få snö i dem men man måste ändå titta för att se var man går haha måste va en rolig syn ;) hihi
Lite tv tittande innan det är dags för att sova är vad denna kvällen består av plus lite rulltårta :) här syndar vi varje dag numera, inget bra alls men skit i det man lever ju fan bara en gång så varför ska man då inte kunna unna sig lite ? Visst blir man lite rundare men det kan man kämpa med en annan dag än just denna :)
Idag bjuder jag på lite bilder på en liten grabb, första gången jag träffade honom :)
Och här fick även hans farmor och mormor vara med på bild ;)
Första bilden jag fick på honom, tänka sig så stor han har blivit den lilla grabben, växer så det knakar & det dröjer nog inte länge förrän han börjar snacka och då ska jag allt lära han några ord men speciellt ett haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0