Ett bra besked :)

Vakna innan klockan ringde idag och när jag låg där och drog mig så ringde telefonen utan att jag ens märkte det, lyssnade av telefon svararen och jippie vilket bra besked jag fick där :):) super glad och hoppa ur sängen för att ringa tillbaka men ingen svarar, varför ska det va så svårt att få tag på chefer?! Kvittar var det är men det är bara till att försöka en massa tills man kommer fram :):)

Ska in och borsta bissingarna och sen köra till mormor :)

En sak jag måste säga är att den där Hanna w i big brother hade jag bara velat slå något hårt i huvudet på vilken korkad människa som jag faktiskt tror är så jäkla osäker så det finns inte eftersom hon inte kan ta kritik som är negativt typ som Marcel sa " där finns nog ingen som betalar henne för att strippa snarare betala för att hon skulle gå" så jävla rätt han diggar jag :)
Men ska programmet vara intressant och vill man bli känd och få uppmärksamhet så gör hon helt rätt och det blir spännande att följa det där programmet haha trodde verkligen inte jag skulle fastna såhär men det har jag gjort iaf :) haha :p

Ska göra mig klar nu hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0