Fixat och donat!

Då har man anlänt till soffan här hemma igen efter en tur till mormor, hjälpte henne att bli klar med smörgåstårtorna och dukade, var i affären och lite sånt där smått och gott som behövdes fixas tills i kväll när vi ska dir på kalas :)

Fick tag i den där chefen som jag skulle och det som sas på min telefonsvarare stämmde bra så nu väntar jag bara på att någon annan skulle ringa upp mig för att prata mer med mig, går här med telefonen vid min sida hela tiden, nästan lite jobbigt att gå och passa den för oftast då brukar det inte ringa utan det slår aldrig fel att det ringer typ när man sitter och kissar, borsta tänderna eller gör någonting annat som gör att det kan va lite svårt att prata eller nå telefonen, kanske skulle bosätta mig på toaletten så kanske det ringer haha :p

I morgon är André ledig och eftersom vi då skulle varit på visning så passade det perfekt, tyvärr var hon sjuk så blev framskötit en vecka så då får jag nog gå själv iallafall men det gör inte mig så mycket, såklart det är tråkigt och därför hade det passat såå mycket bättre i morgon men jag hoppas dem andra som ska komma inte kan komma så vi får den, så jag lovar jag ska tro på gud ända fram tills då så vi kan få lite tur :)

Känns som saker och ting börjar klaffa nu men man är ju s¨å ivrig och vill att allt helst ska vara klart så snabbt som möjligt men får väl hålla sig i skinnet och ta en dag i taget ;)

En ägg macka ska jag allt slänga i mig nu så ha en bra eftermiddag gott folk !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0