För mycket fett och socker!!

När andre kom hem från jobb åkte vi ut till väla en sväng, har ju fortfarande presentkort kvar där ute som vi fick i jul klapp, konstigt man inte har gjort av med dem tidigare men hittar verkligen inget som intresserar mig när jag är där ute riktigt tråkigt är det !

Skippa middagen här hemma och käka på bk istället så denna dagen har jag bara öst i mig fett och socker förutom två mackor till frukost så blev det fyra bitar rulltårta, en chokladbit och lite chips till lunch haha nog bra , i morgon får det allt bli ändring på det hela men jag måste säga att det är skit tråkigt att laga mat till sig själv sådär mitt på dagen och jag har ingen fantasi om vad jag ska laga heller så det är ju därför det blir vad det blir :/

Ligger utslagen på soffan och är faktiskt riktigt trött, blir ett avsnitt av big brother och sen dags att krypa till kojjs :)

I morgon fyller min älskade mormor år så ska dit på dagen och hjälpa henne lite och sen hem och fixa mig och sen dit igen på kvällen för kalas och lite god mat :) hoppas på en super dag :)

Godnatt alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0