Första gången själv

Deilgeringen för medicin och insulin är gjord och nu är det bara att följa med sjuksköterskan på måndag och visa att jag kan det här med insulin.

Det hela gick skit bra men det är rätt mycket man ska hålla koll på speciellt när det kommer till narkotika preparat men det ska nog inte vara några problem det heller :)

Träffs även på tjejen som jag har gått med (vill inte skriva hennes namn här) så vi boka in fredag till mig, min första dag då jag ska gå själv blev genast mega nervös men så är det väl alltid som tur är finns det många som kan hjälpa mig :) och det kommer bli en skön dag bara jobb mellan 7-11 så har ju hela dagen på mig att hitta på annat om det nu inte behövs mer hjälp på jobb såklart just nu kommer det i första hand!

Är i full gång med middagen hör hemma blir firre idag mums ska bli svin gott :) sen ska jag köra min träning och gå bort och besöka solstrålarna i 20 minuter :) efter det, ja då håller vi minsann kväll här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0