Från inget till allt

I morse när jag klev upp hade jag ingen aning om vad vi skulle göra idag bara att något skulle göras för att få dagen att gå så vi började med att åka hem till Andrés föräldrar med lite fika, stann där en stund och sen åkte vi vidare till Åstorp och hem till Alex för att titta på hans nya lägenhet som var riktigt fin, hjälpte honom med lite saker där.
Efter det blev det lite små ärenden till och tillslut köote vi med oss kina mat hem som vi nyss ätit och just nu är jag helt slut, otroligt j*la trött och ont i min mage så ikväll blir det inte mycket mer gjort!
Ska slänga i ricinolja i mitt hår och sen blir det en dusch och bädda ner sig i soffan framför en bra film.
Ny vecka i morgon igen & en massa som ska fixas med telefonsamtal osv. dock tar inte det hela dagen så får väl se vaad jag roar mig med.
Hoppas ni alla har haft en bra helg iaf för det har jag banne mig haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0