Godmorgon Lördag

Godmorgon Lördag :)
Jösses vad jag har sovit gott i natt och det märks verkligen att jag börjar gå upp tidigt på morgonen, vakna klockan sju av ett sms och sen låg jag bara och vända och vred på mig, somna om lite titt som tätt och klev  upp vid tio, då gav jag upp.Skit tråkigt att ha det så faktiskt men samtidigt är det skönt att komma upp i tid.
Mannen sover fortfarande men det behöver han efter en hård arbetsvecka och jag tycker det är super skönt att ha morgonen för mig själv,, kunna vakna till liv i lugn och ro så det gör mig inget att han sover på.
Hade hoppats på sol idag men istället är det svin kallt och lite halv mulet, enligt vädret på min mobil så ska det bli snö också, hoppas den har fel!
Har ingen aning om vad denna dagen har att erbjuda, tar det lite som det kommer helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0