Grattis till dig min fina

Då får man väl ta och skriva lite här också, har haft fullt uppe sen jag klev upp ur sängen, bakat som en dåre till i morgon och det är ju alltid lika roligt när någonting tar slut mitt i allt som tur är så ligger ju inte affären så långt så var bara ner dit och handla hem lite till.
Blev nästan precis klar och har även varit ute och gått en sväng, blir att slänga i sig lite mat nu och sen börja städa och när jag är klar med det så får det bli en dusch eftersom ikväll ska vi hem till Andrés föräldrar och äta lite mat eftersom han fyller år idag, så grattis till dig min fina älskling :):)
Nu ska jag sätta fart så jag får allt som jag ska göra gjort, i morgon är det dags för kalas så då blir det full rulle igen, härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0