Håller tummarna

Då börjar även denna dagen gå mot sitt slut och mina telefon samtal har resulterat i noll. Varför?! Jo för ingen svarar, här sitter man och ringer och ringer och inte en skäl kan plocka upp luren, ska man skicka mejl istället kanske, jag vet inte men kan tycka att vissa saker är lättare att säga än skriva. Ett nytt försök i morgon får det ju bli då!

Idag ska vi äta någon som jag aldrig har gjort förr, kokt torsk, potatis och senapssås så jag hoppas att det blir bra faktiskt och om inget annat så är det iallafall bra för magen kan säga att jag är glad jag inte har en pojkvän som är kräsen då det hade varit svårt att laga någonting nytt!

Har fått ett bra besked idag iallafall så nu håller jag tummarna på att det är vår tur nu :) mer om detta får ni veta senare.

Ska titta till firren nu ha det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0