Hatar att frysa!

Ja en promenad hem till svärföräldrarna blev det och kallt var det, tanken var ju att vi skulle åka bil hem med André men han blev ju aldrig klar med sin bil och jag var hungrig så blev att vi gick hem istället och fyför sören säger jag bara vad jag frös och det gör jag fortfarande fast jag tog mig en varm dusch :/ ush hatar och frysa.
Rocky var visst hungrig då vi kom innanför dörren så gick han direkt till matskålen med koppel och allt på och högg in på hans hundmat haha :p så blev att jag ställde mig och laga middag direkt när vi kom hem och nu är vi alla mätta och belåtna men det får nog allt bli en liten kaka till efterätt tror jag :)
Sängen tidigt idag hade jag tänkt mig, ska ju upp ur tidigt i morgon så måste vara pigg, fast det är jag aldrgi när det är morgon oavsett tid haha :p
Just nu sitter jag här med världens magknip så ska lägga mig och vila lite och titta på Livet blir bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0