Hoppas på tur

Måndag och ny vecka och just denna veckan hoppas jag på väldigt väldigt mycket tur, någon gång ska man väl få lov att ha det också och nu tycker jag bannemig att det är våran tur :)
Idag står det inte så mycket på schemat bara tvätt i eftermiddag så tror allt att det blir en lugn Måndag idag vilket är väldigt skönt :)
Jag behöver verkligen ta tag i att ringa till min frissa, måste verkligen klippa mig eftersom mitt hår är så jäkla slitet och funderar även på om jag skulle lagt i lite slingor, mörk bruna tror jag, blir lite mer liv i håret samtidigt som jag tvekar lite då det snart är sommar och då vill jag inte vara mörkhårig ajja vilka problem man kan ha hahah ;) vi får nog helt enkelt se vad det blir av det hela ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0