Hur ska man görs egentligen ???

Då gick det inte som vi ville denna gången heller, var ju på visning igår och hon skulle höra av sig idag men gick in och titta på Hbg hems hemsida och då var den uthyrd till någon annan som vanligt!

Varför ska det va så jäkla svårt? Dagar har vi ju men tydligen inte tillräckligt och jag kan tycka det är lite fel när man är i behov utav en ny bostad så har man då inte samlat ihop en hel drös med dagar så får man inte den skit tråkigt och vem har tid att springa på visning hela tiden jo jag så länge jag är Tim anställd men inte sen och man vill ju gärna se hur det ser ut innan man säger ja.

Nu har vi stått både trea, fyra och sjua på en men vafan när är det vår tur? Måste man känna någon som jobbar där för att få en lägenhet lättare eller va d e de ?! Tröttsamt iallafall.

Nu ska jag iväg iallafall ska bli skönt att få annat att tänka på en stund!

Saknar denna lilla lurv också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0