Jag fick låna en ängel för en stund!

Du log mot mig, En sista gång, Du var så lugn
Som om du redan gett dig av.
Du såg på mig, Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel, Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag, Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid !!






Min älskade lilla Lady,dig saknar jag varenda dag, minut och sekund.
Den dagen du var tvungen att lämna oss kommer jag ALDRIG någonsin glömma, det värsta jag varit med om i hela mitt liv.
Att bara kunna ta det steget ut från rummet, när du låg kvar och jag visste att du inte kunde följa med gör så jävla ont, att du tittade på mig med dina glada ögon och viftade på svansen och inte hade en aning om vad vi skulle göra det gör ännu ondare.
Samtalet från mamma var det värsta när hon ringde mig och fråga om det var över, där brast allt IGEN !
Det brister under tiden jag skriver detta, att förlora en familje medlem gör ont men att sitta sidan om när det händer är nog det värsta jag någonsin har upplevt i mitt liv!

Jag tänker på dig alltid, alltid, alltid & jag saknar dig så in i helvete !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0