Lättare sagt än gjort.

Min tanke idag var att jag skulle åka iväg för att handla mormors present vilket jag gjorde och det tog bara en halv timme och sen vart jag hemma igen, så mycket mer än så har det inte blivit idag men det är skönt att ha det fixat och hade det varit lite sol så kanske man hade känt sig lite piggare.
Dock måste jag lägga mig i tid idag då jag ska upp i ottan i morgon eftersom här kommer hantverkare som ska fixa vår ruta till balkongen och när dem är klara här så blir det bara att slänga i sig lite föda och sen bege sig ner på stan och Electa för lite massage med Mamma ska bli så underbart härligt så ni anar inte :)
Har inte gjort mycket mer än fixat mina naglar, kollat på tv, checkat lite på datan, tittat lite mer på tv, diskat och nu sitter jag vid datan igen, givande dag va?? skulle inte tro det haha :p men har inte ritkigt vaknat idag så det gör mig inte så mycket faktiskt.
Något jag hade kunnat gjort är att skaffa mig ett gymkort och gått och tränat eller så kunde jag iallafall gått ner och solat i 20 minuter så hade jag gjort något iaf. Det där med träningskort lär ju inte hända så får väl ordna det på bästa sätt ändå :p solningen däremot är ju inget stort problem haha så får vä ta tag i mitt liv och göra något!!
Lättare sagt än gjort !!
haha
ett tag till framför tvn och sen påbörja middagen idag kör vi på spätta din lille gädda :p haha dålig humor I Know :p
hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0