Många måsten men lite ork.

Jösses vad trött jag blev, helt slut och hade lätt kunnat gå och lägga mig nu men det hade ju inte varit så bra då jag antagligen hade vaknat mitt i natten och varit pigg och då alltså varit önnu tröttare när det väl är dags att gå upp.
Jag måste ställa mig och laga middag, jag måste ha något i magen plus att jag måste ha någonting med mig i morgon för att palla hela dagen, jag borde gå in i duschen men jag orkar inte det heller, en massa borde men ingen ork, såå tråkigt!
Ska ligga på soffan, kolla lite BB och sen får jag allt sparka mig själv där bak så jag kommer upp !!
Hur kunde jag bli såhär trött och slut i kroppen? brukar känna mig såhär när det är dags att bli sjuk men det hoppas jag att jag slipper för det har jag absolut inte tid med just nu! All sjukdom kan h¨ålla sig väck, tack !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0