Munnen går i ett!!

Jippie äntligen har jag lyckats göra av med mitt presentkort på Väla, har varit samma sak nu skit länge, vi har åkt dit och jag har inte hittat någonting alls och sen har vi åkt hem och presentkortet bara ligger här hemma men nu är det väck iallafall :)
Inhandlade ett par nya jeans, ett par ljusa det behövs i min gaderob så jag är faktiskt riktigt nöjd plus att jag fick 50 kronor i presentkort när jag var klar med mitt köp och det är ju aldrig fel, hade kunnat handlat hur mycket mer men man måste ju hålla lite i pengarna nu när man precis fått dem, tror min lycka över detta jobbet har satt igång mitt shopping beroende igen, kul för mig men inte fö rmin plånbok haha ;)
Ligger här på soffan och surfar runt en massa, André sitter med sitt nya spel han köpte idag och där är inte ett skit på tvn så får roa mig här en timme till för då är det dags att hoppa i säng och kolla på BB sen ska jag äntligen soooovaa, jag vet att min säng saknade mig innan idag och jag vet att jag saknade den lite mer ;p I morgon ska jag dock inte gå upp lika tidigt som idag, är lite segt när man gjort sig klar och är färdig långt innan man ens börjar, förstår det inte när jag börjar sådär tidigt på morgonen så är det bara tjoff tjoff färdig men när jag typ går upp vid 9 tiden och ska göra mig klar så tar det all tid i världen, ajja vilka problem haha iallafall i morse när jag väl var klar dök jag ner i sängen igen och det är verkligen farligt för man blir ju tröttare än vad man va när man klev upp men en sak lärde jag mig iallafall och det var att jag skippar frukosten sådär tidigt, fyför vad äckligt det var får gå hungrig istället tills det är dags för middag helt enkelt.
Jag kan även tala om att det märks att jag har jobbat idag, jag älskar att komma hem och få berätta om min dag och allt som jag varit med om och därför har även min munn gått i ett sedan André kom innanför dörren, härligt är det :) Im back ;) hihi !
Fredag i morgon också och det är bara för härligt det med, ska bli så skönt med helg och fy vad jag ska sova på lördag , jobbat en dag och längtar till sovmorgon redan, kasst :p
Nä ska sluta tjata om mitt jobb nu en det är svårt att låta bli när det är någonting som gör en glad det hoppas jag ni förstår ?!
Så ska faktiskt avsluta här och göra någonting annat , hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0