Några pusselbitar kvar

Vilket härligt vår väder vi fick idag, är riktigt skönt varje gång man kommer ut och får andas frisk luft :)
Dock är det tråkigt att jag håller på att tvätta när jag hellre hade varit ute men det är smällar man får ta.

Visst är det bara för härligt när man har den där känslan av ren lycka, jag hade kunnat springa till månen och tillbaka med världens leende på läpparn.
Jag har ingen direkt anledning till varför jag känner så här och det gör inte så mycket för jag verkligen älskar känslan av att vara gladast i stan och lyckoruset går igenom kroppen :) kanske beror det på att jag har världens finaste sambo som jag vill leva med resten av mitt liv, kanske är det för att jag har världens bästa familj som alltid finns där och bryr sig om en, kanske är det för att jag har så fina vänner som ställer upp i vått och torrt, detta är vad som får mig att må bra, att kunna nå toppen. Nu är det bara några pusselbitar kvar och sen faller allt på plats och livet kan inte bli bättre :)

Jag älskar att kunna blicka framåt, ha någonting att se fram emot och med min sambo, vänner och familj så går det lite enklare att nå sina mål:)

Älskar er alla till stjärnorna och tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0