Njuta av helgen

Dag två är nu avklarad och idag gick det mycket bättre än igår, lite mindre rörigt idag då jag redan visste vart vi skulle osv så det känns ju skit bra :) dag tre på Måndag och sen ska jag klara mig själv, huue hur ska det gå?! nä men jag tror faktiskt att man lär sig ännu mer när man går själv och arbetet i sig är inga problem utan rutinerna och att hitta rätt, där är rätt många hus och trppuppgångar på plantan om man säger så ;) Tur man har telefon och människor runt omkring sig som kan hjälpa en om det behövs. Jag måste säga att detta verkligen känns skit bra :)

Äntligen är det Fredag, så underbart skönt och jag ska verkligen njuta utav denna helgen så mycket jag bara kan, har känt mig trött hela dagen och inte riktigt piggnat till så i morgon blir det nog några timmar extra sömn.

Idag ska jag köpa mig en stor påse godis och gotta ner mig i soffan senare, jag har även bestämmt att i morgon blir det tacos här hemma, sjukt gott och jag är verkligen skit sugen på det så andré har ingen talan där men det brukar vara han som tjatar om tacos så tror inte han har något nergativt att säga om den saken ändå.

ska njuta av min redbull nu och vila mina fötter innan det är dags att bege sig igen :) tjollahopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0