Nu rör vi på fläsket

Dagen börjar gå mot sitt slut vilket är skönt efter att haft huvudvärk hela dagen så är jag lagom trött just nu ska bara borsta bissingarna och sen hoppa i säng ska bli underbart skönt !

I morgon satsar jag på mycket motion och då är det himla tur jag har någon att dela det med så man kan få lite motivation :)

Jag måste även sola för fan vad blek jag är, jag som aldrig brukar va blek annars jag vet inte vad som har hänt men det ska bli ändring på det nu minsann och dag :p

Ska nog till och med leta fram min yoga dvd och se till att röra på fläsket ordentligt i morgon för det är enormt bra träning och bra för min rygg.

Jag hoppas jag är lika motiverad i morgon , det lär vi ju märka haha sov gott alla ni där ute nu ska jag tissa,borsta tänderna & sova !!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0