Nu vänder vi på klacken

Den här dagen började med en väldigt kall men härlig promenad på en timme och frukosten är nere och just nu sitter jag nerbäddad under filten framför tvn och har det väldigt bra :)

Ska snart slänga på mig mina kläder igen och bege mig ut på en lång promenix till men jag börjar tycka det är lite tråkigt att gå samma håll varje gång så denna gång vänder jag nog på klacken och går åt andra hållet istället.

Nästa vecka ska jag & mamma på massage och det ska bli så jäkla underbart, fick välja mellan en ansiktsbehandling i 50 minuter eller en massage i 50 minuter, jag ville ha båda men det gick ju inte och jag behöver en massage bättre så det fick bli det , längtar redan :)

I morgon blir det lunch med mammsen i stan, mums mums !
I morgon är det fredag igen, denna veckan bara sprang iväg och jag tycker inte att jag har fått något vettigt gjort alls förutom igår då men men ska bli härligt med lite sällskap här hemma till helgen iaf.

jaja nu ska jag göra lite nytta hejsvejs!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0