Ont i hjärtat

Brr denna morgon promenaden var inte roligt, svin kallt ute fast jag hade klätt på mig som bara den men nu kommer solen fram så lär bli skönare under dagen :)

Snart ska jag bege mig ner till stan och äta lunch med mamma ska bli riktigt gott :)
Ibland känns det som jag inte ser henne på skit länge och det gör verkligen ont i hjärtat så det är faktiskt skönt att se lilla mammsen så här ofta :)

Ska ta och göra mig klar nu så jag kommer iväg i tid, mitt j*la hår är nog det som tar längst tid då min hårförlängning åkte av igår så känns mega skumt som det alltid gör när det är borta men man vänjer ju sig igen och om ett par dagar så måste jag boka en klippning också för det behövs!!

Hörs senare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0