Perfekt slut på en perfekt dag

Första dagen avklarad och det har gått super bra känns verkligen bra det här och alla är så snälla och trevliga :) kan säga att jag är rätt trött i huvudet efter allt man ska komma ihåg så tur jag ska dit i morgon igen så kan jag ju se hur mkt som fastnade :p

Toppen är det också att jobba ute i hemvården och speciellt när det är sånt här väder ute , slippa sitta inne en hel dag , nej detta är perfekt än så länge iaf :)

Underbart sköt var det att komma hem också, ska snart laga middag vilket behövs för jag är hungrig och sen blir det en runda till väla och se om de nya affärerna har något bra att erbjuda :)

Ett perfekt slut på en perfekt dag, tjoho :)

Saknar även min katt såå sjukt mycket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0