Rubrik?

Äntligen är jag klar med tvättandet, vi ska inte ens snacka om hur trött jag är på dessa dumma trappor , fyyy :(

Vid denna tiden brukar min gubbe komma hem men inte idag och jag får nog vänja mig vid det eftersom han lär jobba över sjukt mkt men det är bra för hans del :) bättre o jobba på under vintern och kunna komma hem i tid eller va ledig till sommaren då det förhoppningsvis är varmt och gott ute :)

Önskar jag också kunde haft det så men det dröjer nog ett tag till och sålänge får jag jobba på som mest under sommaren och faktiskt så är det rätt skönt att slippa gå upp ur sängen tidigt på morgonen när det är minus grader ute :)

Håller på med vår middag just nu får bli stekt potatis, snitzel, broccoli , champinjoner och brun sås :) lär ta ett tag till och jag är hungrig men som tur är har vi inget gott hemma som jag kan nalla på under tiden för annars är det lätt hänt det blir så!

Yeeaah så är det, nu ska jag fortsätta hej hopp :)

Sen var det de här med rubrik, inte alltid så lätt att komma på någon bra :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0