Smaken är som baken

Igår kväll mådde jag verkligen piss, kändes precis som jag skulle få maginfluensa eller något åt det hållet men somnade och vaknade och mådde mycket bättre vilket var skönt visst sitter huvudvärken och tröttheten i men det kan man leva med.

Gick upp vid 8 tiden och visste knappt var jag hade rumpan när klockan ringde men upp kom jag och ut med den lilla och sen iväg till mamma och var där lagom till 10, blev en snabb sväng på Väla så hon fick handla det hon skulle sen köpte vi med oss lite mackor och semlor , hämtade upp den lilla och sen vidare till mormor där vi fikade lite och sen gav oss ut på promenad, var riktigt härligt i solen men när man kom in i skuggan var det kallt som bara den så blev väl en promenad på en halv timme iallafall, bättre än ingenting. Åkte med mamma hem så jag kunde ta min bil och sen köra hem och börja på middagen.

Idag fick det allt bli pannkakor, svin gott och nu ligger vi alla tre mätta och belåtna på soffan, ska väl strax slänga på oss en massa kläder och bege oss ut på en promenad det lär behövas efter alla de kalorier man har fått i sig idag haha ;)
och fler lär det bli eftersom jag fick hem en påse med gröna grodor & ferrari bilar som jag varit sugen på hur länge som helst nu, min älskling är bäst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0