sunshine

Är otroligt glad för att jag inte varit hemma på hela dagen då jag säkert hade blivit trött i både öron och huvud efter allt borrande hos grannen eftersom dem har hållt på sedan jag vakna vid 8 tiden!
Åkte ut till Mamma och sedan intog vi Väla för att hon skulle handla present till en kompis till sig, härligt att vara där ute när dem öppnar så man slipper allt folk tyvärr hitta vi ingenting och åkte vidare till citygross för hon skulle handla mat och jag också tydligen :p hade inga planer på det men de följde med lite saker hem ändå som alltid.
Härligt väder med strålande sol är det också, underbart att sitta i bilen och känna hur det steker i huvudet ahh så skönt :) så här många dagars sol har vi knappt när det är sommar ju :p haha
När André kommer hem blir det en tripp till Ikea för att handla lite nya lampor, wii ska allt se om jag hittar något skojjigt :) efter det ska vi iväg och äta någonstans men var har vi väl inte riktigt bestämmt men skönt att inte äta hemma för en gångs skull :)
Ska gotta mig i soffan en stund med solen i ansiktet och bara ta det lugnt innan det är dags att bege sig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0