Super glad

Perfekt, rutan är på plats och hantverkaren har åkt nu är det bara för mig att dammsuga upp allt små glas som ligger innanför dörren men det fixar jag senare eftersom det snart är dags för mig att göra mig klar och bege mig ner till stan för att möta upp mamma.
Idag ska jag banne mig gå i tid så jag slipper halv springa ner i stan i kyla och blåst :p
När posten kom så låg där två brev som jag inte hade en aning om var dem kom ifrån, jag öppnade det som var adresserat till oss båda och tar upp en inbjudan till vigsel mellan min morbror och hans sambo, super glad blev jag för deras skull :)
Så då blir det en tripp till Stockholm i Augusti wiho :) hade i och för sig redan tänkt att åka dit till sommaren fast vi visste inte när, kanske ska ta och stanna där lite längre så man kan gå på skansen och gröna lund och shoppa lite :) haha vi får väl se :)
såhär fin var inbjudan iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo skansen o grönan vore kul! Micke blir glad om han får åksällskap!!!

2012-02-10 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0