Tänk så glad dem gör mig !!

Traskade ner mot stan innan idag och käka en snabb lunch med mamma och sen var det bara att gå hem igen eftersom hon skulle jobba vidare och varför är det bara uppförsbacke hela vägen hem??!!
Backe upp, lite trappor, backe upp, backe upp och lite trappor till, PUH var helt slut när jag kom hem och mina ben var så kalla så det stack i dem men laddade batterierna en stund och sen begav mig ut med den lilla en sväng, härligt väder när solen står på faktiskt då är det riktigt skönt men när man kommer in i skuggan igen så är det svin kallt även om man har klätt på sig!
Har nyss fått i mig lite middag, kyckling, pommes och bea sås var riktigt gott gott det dära :p och som alltid efter maten så blir jag helt slut, hade lätt kunnat vila middag i någon timme men man är ju inte 90 så det kan man ju inte göra haha..
Blir en sväng till med mini och sen är det time för han att åka hem som alltid är lika tråkigt såklart men jag vet ju att han kommer igen men lilla pluttefis :)
Duktig är han också när det kommer till min katt, sitter snällt och tittar på under tiden hon äter sitt katt godis, katten är lika nyfiken på honom som han är på henne så är rätt kul att se faktiskt men kommer dem för nära så är det inte lika skoj :p skönt att det går bra att ha dem tillsammans men sen kan det bero på att rocky har varit hos mig sen han var liten :) Älskade små djur, tänk vad glad man kan va för dem och tänk så glad dem gör mig !
Blir bara lite tv och sånt här hemma som vanligt när det är Fredag men det är inget väder man vill vara ute i plus att man inte alltid är så pigg då man oftast har jobbat hela veckan, inte jag då som bara går här hemma och dräller men för alla andra normala människor :p
Det blir nog ändring på det snart och då ska det jobbas som bara faaan :)
Yeeah yeeaaah , ha en trevlig kväll alla goa människor !!
Fixade till denna bilden innan idag med en suveränt bra app och bra blev den eller vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0