trebarnsmor med obotlig cancer

Tjoho uppe i tid idag, tvätt står på schemat denna eftermiddag, vilket är fett tråkigt, vill ha en egen tvättstuga så jag kan tvätta när jag själv känner för det men det lär ju inte hända förän den dagen vi bor i hus så får väl stå ut ett tag till ;p
Det är detta jag ska ägna mig åt idag, kommer ju inte så långt då min bil inte är hemma men det gör mig inte så mycket har lite att stå i här hemma ändå så och klockan tickar ju på med värsta farten så innan jag har hunnit blinka är väl klockan 5 ..
satt och kollade på Sofias änglar igår ju, en tre barns mamma som har cancer och inte kommer leva så länge till, detta berörde mig verkligen och när hon grät så grät jag, som vanligt men kan verkligen sätta mig in i hennes situation och då blir det som det blir.
Att gå in i kyrkan och prata om sin egen begravning det måste man vara stark för att göra precis som hon är och resten utav familjen och självklart vart jag tvungen att gå in och läsa hennes blogg för att få följa hennes resa med sjukdom och familj!
Elisabeth heter hon och Här hittar ni hennes blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0